cctvno
cctvno

مقايسه تكنولوژي تحت شبكه و آنالوگ داهوا
دوربين مدار بسته ها به دو دسته تحت شبكه و آنالوگ تقسيم مي شوند در اين مقاله ميخوايم دو مدل دوربين مداربسته داهوا از اين تكنولوژي را توضيح دهيم تا براي خريد دوربين مداربسته  آماده باشيد.
دوربين مداربسته داهوا سالهاست كه به توليد دوربين مداربسته مي پردازد داهوا دوربين مدار بسته هاي خود را در قالب تكنولوژي آنالوگ وارد بازار مي كرد اما بعد از مدتي تكنولوژي تحت شبكه را وارد كرد كه از لحاظ عملكرد  و امكانات بالاتر از دوربين داهوا با تكنولوژي آنالوگ بود.
اما ميزان محبوبيت دوربين آنالوگ داهوا كمتر نشد و همچنان يكي از پر تقاضا ترين دوربين مدار بسته هاي داهوا است در ادامه اين دو دوربين مدار بسته داهوا را به تفضيل آورده ايم تا متوجه تفاوت آن ها در عملكرد و امكانات باشيد.

 

دوربين IP داهوا
دوربين IP داهوا  با استفاده از اينترنت  است و با وصل شدن به شبكه محلي مي تواند تصاوير دوربين مداربسته را در  به صورت زنده و لايو بر روي گوشي موبايل نشان دهد.
كافيست كه با كابل اترنت واي فاي يك شبكه اينترنت محلي درست كرده و تصاوير دوربين IP داهوا را به صورت لايو دريافت كنيد
دوربين IP داهوا علاوه بر پخش تصاوير به صورت لايو آن ها را به در هارد دوربين مداربسته تحت شبكه ضبط خواهد كرد.
دوربين تحت شبكه داهوا دچار افت كيفت نمي شود و تصاوير را با كيفيت واقعي به نمايش مي گذارد داهوا براي بهينه سازي حجم تصاوير تصاوير را در ابتداي ضبط فشرده سازي كرده و به ق بهينه سازي شده به آن وي ار داهوا ارسال مي كند.
دوربين IP داهوا  با داشتن امكانات مانند تشخيص حركت ، تشخيص چهره ، شمارش افراد ، نقشه حرارتي و غيره از يك دوربين مداربسته معمولي به يك سيستم امنيتي پيشرفته تبديل شده است كه قيمت دوربين تحت شبكه داهوا را بالا برده است


دوربين آنالوگ داهوا
دوربين آنالوگ داهوا نسل اول دوربين مداربسته بود كه به بازار آمد داهوا از سال ها پيش تغيرات زيادي را روي دوربين آنالوگ داهوا اعمال كرده تا از يك سيستم با ساختار پايه تبديل به يك سيستم آنالوگ كامل شود.
دوربين آنالوگ داهوا دوربين مداربسته اي است كه با استفاده از كابل كواكسيال ديتاي ويديوي را انتقال داده و به سمت دي وي ار داهوا مي فرستد.
دي وي ار داهوا ضمن فشرده سازي حجم تصاوير آن تارا در هارد ديسك ذخيره ميكند از جمله مزيت  دوربين آنالوگ داهوا مناسب بودن آن براي فواصل دور است كه تا 1500 متر برد دارد دوربين آنالوگ داهوا اگرچه به مرور افت كيفيت دارد اما به دليل مقرون به صرفه بودن بسيار  پر طرفدار است به طوري كه با كمترين هزينه مي توانيد صاحب سيستم امنيتي يا همان دوربين آنالوگ داهوا شويد
قيمت دوربين آنالوگ داهوا و ديگر سيستم هاي امنيتي را از كارشناسان دوربين مداربسته آن استعلام بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۴۱:۱۵ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی