cctvno
cctvno


معرفي برند هاي دوربين مداربسته

براي شناختن سيستم هاي امنيتي و آشنايي با اين حوزه ابتدا بايد با برندهاي دوربين مداربسته آشنا شويد. شايد متوجه نباشيد اما شركت ها و كمپاني هاي بزرگي در اين حوزه رقابت مي كنند و سال ها پيش زماني كه افراد متوجه كاربرد اين سيستم امنيتي شدند سرمايه گذاران زيادي در اين حوزه شروع به سرمايه گذاري كرده اند‌.  بدون شك سرمايه گذاري به جا و درستي بوده است چرا كه علاوه بر اينكه زندگي روزمره انسان را آسان تر كرده است و روش هاي مدرني را براي ايجاد امنيت معرفي كرد كاربرد هاي فراوان و قابليت هاي زيادي وارد اين حوزه شد كه به مشاغل زيادي مانند پليس يا سيستم كنترل ترافيك كمك كرد.

برند هاي معروف دوربين مدار بسته كه به صورت تخصصي در اين حوزه كار مي كنند بسياري از اماكن را با سيستم هاي خود مجهز كرده و به جزو پرچم داران و پيشرو ها در گسترش قابليت هاي دوربين مدار بسته بوده است؛ اين شركت ها كه دو مثال قوي از آن ها داهوا و هايك ويژن است سهم بزرگي از بازار جهاني را به نفع خود تصاحب كرده است. 

در اين بين كمپاني هاي كوچك و بزرگ زيادي كه به صورت تخصصي در اين حوزه مشغول نبودند به اين بازار پيوستند تا سهمي از اين تجارت جهاني كسب كنند برند هايي مانند سامسونگ و شيائومي اگرچه به صورت تخصصي در اين حوزه كار نمي كنند اما به پشتوانه دانشي كه در بازار الكترونيك داشتند محصولات با كيفيتي را وارد بازار كردند.

در ادامه اين درباره دو برند دوربين مداربسته بيشتر توضيح خواهيم داد و محصولات آن را به صورت مختصر معرفي خواهيم كرد.

 

 

دوربين داهوا

Dahua يك شركت چيني كه رقيب قدري در حوزه سيستم هاي امنيتي به شمار مي‌رود علاوه بر چين بازار هاي جهاني زيادي حتي ايران را از آن خود كرده است. يكي از مزاياي رقابتي دوربين مداربسته داهوا نسبت به دوربين هاي امنيتي ديگر به روز بودن تكنولوژي هاي آن است. داهوا هر ساله بخش مشخصي از درآمد خود را صرف توسعه فناوري هاي جديد در دوربين هاي خود مي كند و اهميت زياد اين برند باعث شده مدل هاي دوربين مدار بسته داهوا با اختلاف از ساير رقبا اولين و بهترين فناوري ها را داشته باشند.

دوربين داهوا تنوع زيادي در محصولات خود دارد تا پاسخ گوي نياز همه افراد در اين حوزه باشد. براي مثال دوربين مداربسته داهوا در انواع كيفيت مختلف از دوربين دو مگاپيكسل تا دوربين 15 مگاپيكسل را توليد مي كند؛ علاوه براين ديد در شب هاي مختلف سنسور هاي متنوع باعث شده افراد متناسب با آن چيزي كه مي خواهند از برند داهوا دوربين مداربسته تهيه كنند. همينطور اين برند ادعا دارد كه دوربين هاي داهوا متناسب با اماكن به صورت شخصي سازي شده در مي آورد.

البته اين تنها يك ادعا نيست بلكه دوربين هاي داهوا به صورت تخصصي براي سيستم ترافيك شهري ، فرودگاه ها، فروشگاه ها و اماكن عمومي طراحي و ساخته شده است.

تكنولوژي هاي مختلف اين سيستم هاي امنيتي در قالب تحت شبكه و آنالوگ ارائه مي شود.

دوربين هاي تحت شبكه داهوا با انتقال تصوير در بستر اينترنت مي تواند اجازه مشاهده فيلم دوربين را به صورت لايو و زنده در اختيارتان بگذارد. دوربين مداربسته داهوا ويژگي هاي زياد و ممتازي  را در دوربين مداربسته هاي خود ارائه مي كند كه در مقاله هاي بعدي آن ها را معرفي خواهيم كرد.

 

 

دوربين مداربسته

برند دوربين شيائومي 

احتمالا برند شيائومي  Xiaomi را به واسطه گوشي هاي موبايل خوبي كه دارد مي شناسيد. اما اين تنها محصول با كيفيت آن نيست بلكه شيائومي با وارد شدن به حوزه هاي مختلف صلاحيت و شايستگي خود را در توليد محصولات الكترونيكي ثابت كرده است. دوربين مدار بسته شيائومي هم مانند ديگر تجهيزات شيايومي براي بهتر كردن زندگي ما توليد مي‌شود.

دوربين مداربسته شيائومي جزو محصولات اوليه اي كمپاني شيائومي نبود اما به مرور وارد بازار شد و جايگاه خود را در ماركت دوربين مداربسته پيدا كرد.

دوربين مداربسته شيائومي محصولات خود را با تنوع دوربين هاي خارج و داخل خانه و دوربين خودرو شيايومي به بازار ارائه داد كه از اين بين دوربين شيائومي بيبي كم و خودرو آن بيش از همه مورد استقبال قرار گرفتند. 

دوربين مداربسته شيائومي با پرداخت به جزئيات و كاربرد دوربين توانست محصول خوبي را وارد باز كند براي مثال دوربين مداربسته شيائومي بيبي كم آن با حساسيت به صداي بچه و سگ مي تواند هشدار لازم را به كاربر ارسال كند يا آنكه به محض حركت كودك دوربين مداربسته شيائومي شروع به آژير و هشدار به والدين مي كند. دقت و ظرافت محصولات شيائومي به همراه قيمت مناسب آن مدلهاي مختلف دوربين مداربسته شيائومي را به عنوان گزينه اي مناسب به بازار معرفي كرده است. 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۴۰:۲۰ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی