cctvno
cctvno

ديد در شب در دوربين مداربسته چيست؟

اهميت مجهز بودن دوربين‌هاي مداربسته به قابليت ديد در شب بسيار بزرگ است زيرا بيشتر رخدادها و سرقت ها در ساعات شبانه رخ مي‌دهند. با داشتن دوربين‌هايي كه قادر به ضبط و نظارت در شرايط نور كم يا تاريكي هستند، امكان شناسايي و ضبط رخدادها و فعاليت‌هاي مهم در اين زمان فراهم مي‌شود. از طريق تجهيز دوربين‌ها به تكنولوژي‌هاي مانند LED هاي مادون قرمز، مي‌توان تصاوير با وضوح و كيفيت مناسبي را حتي در شرايط نوري ضعيف يا تاريكي كامل ضبط كرد. اين امر امكان پايش و نظارت بر محيط‌هاي حياتي مانند پاركينگ‌ها، حياط‌ها، ورودي‌ها و ساير نقاط حياتي را در شبانه‌روز فراهم مي‌كند و به مديران امنيتي و نظارتي اجازه مي‌دهد تا بصورت شبانه‌روزي، فعاليت‌ها را با دقت مشاهده و نظارت كنند و از ايجاد نقاط كور در پوشش امنيتي خود جلوگيري كنند.

معرفي دوربين مداربسته با قابليت ديد در شب

دوربين‌هاي داهوا از تكنولوژي مادون قرمز (IR) استفاده مي‌كنند تا در شبانه‌روز تصاوير با كيفيت بالا را فراهم كنند. اين دوربين‌ها مجهز به LED هاي مادون قرمز هستند كه نور مادون قرمز را تابانده و اين امكان را فراهم مي‌كنند كه در شرايط تاريكي تصاوير ويدئويي را ضبط و انتقال دهند بنابراين يك انتخاب مناسب در تهيه دوربين هاي ديد در شب هستند.

 

دوربين‌هاي مداربسته شيائومي همچنين از تكنولوژي مشابهي براي ديد در شب استفاده مي‌كنند. آن‌ها همچنين از LED هاي مادون قرمز براي ارائه تصاوير با كيفيت در شرايط نور كم استفاده مي‌كنند. برخلاف دوربين‌هاي داهوا كه به صورت مستقيم در بخش تخصصي دوربين‌هاي امنيتي معرفي مي‌شوند، دوربين‌هاي شيائومي از جمله محصولات جانبي اين شركت بوده و به عنوان يكي از ويژگي‌هاي جذاب امكان استفاده در شب را نيز دارند.

 

هر دو برند دوربين‌هاي ديد در شب، تصاوير با كيفيتي را ارائه مي‌دهند كه مي‌توانند در نظارت و امنيت ساختمان‌ها و محيط‌هاي مختلف مؤثر باشند. انتخاب بين اين دو برند بيشتر به نيازها و ترجيحات فردي و همچنين شرايط محيطي و مالي بستگي دارد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۶:۴۰:۵۵ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی