cctvno
cctvno

دزدگير اماكن چگونه كار مي كند؟

دزدگير اماكن يكي از وسايل امنيتي است كه با استفاده از مي توانيد امنيت محل را بالا ببريد به خصوص نصب دزدگير منزل براي محل هايي مانند مغازه ها و فروشگاه ها يك ضرورت به حساب مي آيد.
دزدگير اماكن كلاسيك وظايفي مانند هشدار و آژير محلي را محلي را به عهده داشتند كه با استفاده از مي توانستند همسايه ها را خبر كنند اما دزدگير منزل امروزي با استفاده از خط تلفن به چندين روش هشدار را اطلاع رساني مي كند.
اغلب درگير هاي اماكن يا دزدگير هاي خانه به ترتيب اولويت به  شماره هاي داخل ليست تلفن مي كنند.
براي مثال با برنامه ريزي دزدگير اماكن مي توان شماره تلفن صاحب دوربين مداربسته ، پليس و فرد مورد اعتماد ي را در اين ليست قرار داد.
در نتيجه به محض فعال شدن سنسور ها  دزدگير اماكن با استفاده از خط تلفن ثابت به نوبت با اين شماره تلفن ها تماس مي گيرد؛ دزدگير منزل امروزي علاوه بر تماس از طريق خط تلفن ثابت  مجهز به آژير محلي بوده و اين ويژگي را از دزدگير هاي اماكن كلاسيك ارث بري كردند. دزدگير منزل شروع به تماس با سيم كارت با شماره هاي ليست مي كند و چرا كه سارقان با قطع كردن خطوط تلفن از تماس دزدگير منزل جلوگيري مي كردند.
دزدگير هاي منزل نحوه هشدار. مختلف و سنسور هاي مختلفي دارند كه در ادامه با ذكر يك مثال چند سنسور را توضيح خواهيم داد.  براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت doorbinmall.com مراجعه كنيد.


دزدگير منزل

 

 

دزدگير فورنت
دزدگير فورنت يكي از برندهاي ايراني است كه در اين صنعت خوش درخشيد است. دزدگير فورنت با در نظر گرفتن سنسور هاي مختلف و ايجاد فضاي امنيتي توانسته نمره قابل قبولي را در حفظ امنيت اماكن از آن خود كن كه با داشتن سنسور هاي مانند تشخيص حركت، شوك ، شكستن شيشه و پنجره و غيره تجهيز شده است تا يك سيستم امنيتي كارا باشد؛ در ادامه چند مدل از سنسور هاي دزدگير فورنت را با هم مرور مي كنيم:

سنسور تشخيص حركت دزدگير فورنت
همانطور كه از نام اين سنسور پيداست با به كار گيري آن در دزدگير فورنت حركات و ارتعاشات كه در محل صورت مي‌گيرد تشخيص داده مي شود. يكي از كاربرد هاي اين سنسور دزدگير فورنت در محيط هاي خلوت است براي مثال زمان تعطيلي كارخانه ها ، مغازه ها يا شركت ها كه رفت و آمد اي صورت نمي‌گيرد در صورت فعال بودن سنسور پيام هشدار از پنل دزدگير فورنت به صاحب آنجا گزارش مي شود اين مدل سنسور دزدگير فورنت با تكنولوژي هاي نظير مادون قرمز ، امواج صوتي و ماكروويو ساخته شده است كه ميزان دقت هر كدام متفاوت است. اغلب دزدگير هاي فورنت داراي اين سنسور امنيتي هستند اما در صورت نبود مي توانيد سنسور را به صورت جداگانه تهيه و در پنل دزدگير فورنت جاگذاري كنيد.

سنسور شكستن شيشه دزدگير فورنت
اين سنسور يكي از پر كاربردترين قابليت هاي دزدگير فورنت است كه با گذاشتن كنار دربو پنجره هاي شيشه اي با صداي شكستن واكنش نشان داده و دزدگير فورنت شروع به آژيركشي ميكند.
سنسور بيم خطي دزدگير فورنت
شايد در فيلم ها مثالي از اين سنسور ديده باشيد كه با ايجاد خطوط در هم تنيده سارقان مجبور به گذشتن از آن هستند.
دزدگير فورنت هم با ايجاد خط هاي فرضي در محل هاي استراتژيك نوعي خط محافظ ايجاد كرده است كه با رد شدن از آن آژير هشدار دزدگير فورنت به صدا در مي‌آيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۳۵:۰۱ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی