cctvno
cctvno

انواع دوربين مداربسته از نظر شكل ظاهري

دوربين‌هاي مداربسته (CCTV) در بازار به انواع مختلفي از نظر شكل ظاهري و طراحي دستگاه موجود هستند. در زير، به برخي از انواع شايع دوربين‌هاي مداربسته اشاره مي‌شود:

  1. دوربين‌هاي دام (Dome Cameras):

   - دوربين‌هاي كروي و كم‌ ظرفيتي هستند.

   - طراحي آنها براي مقاومت در برابر شرايط محيطي مختلف است.

  1. دوربين‌هاي استوانه‌اي :(Bullet Cameras)

   - داراي شكل استوانه‌اي و طويل هستند.

   - اغلب براي نظارت در فضاهاي باز و كنار ساختمان‌ها استفاده مي‌شوند.

   - طراحي آنها به انتقال تصوير در فواصل بلند مناسب است.

  1. دوربين بيبي كم (Baby Monitor Camera):

   - اين دوربين‌ها عمدتاً براي نظارت بر كودكان در اتاق خواب، پيشخوان يا ساير اتاق‌هاي خانه طراحي شده‌اند.

   - داراي قابليت‌هايي مانند ارسال صدا، تشخيص حركت، و حتي ارتباط تصويري به والدين را فراهم مي‌كنند.

  1. دوربين‌هاي مخفي يا مينياتوري (Hidden/Mini Cameras):

   - داراي ابعاد كوچك و مخفيانه هستند.

   - براي نظارت مخفيانه يا در مكان‌هايي كه نياز به دوربين‌هاي كوچك دارند، مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

  1. دوربين‌هاي ۳۶۰ درجه (360-Degree Cameras):

   - قابليت ثبت تصاوير در يك ديد ۳۶۰ درجه را دارند.

   - براي پوشش كامل يك فضا بدون نقاط كور مناسب هستند.

 

دوربين اسپيد دام داهوا

دوربين اسپيد دام داهوا يك نوع دوربين مداربسته پيشرفته است كه از قابليتPTZ  برخوردار است و به كاربر اين امكان را مي‌دهد تا به سرعت و به صورت افقي، عمودي و با تمركز، محيط را بررسي كند. اين دوربين‌ها از موتورهاي قابل كنترل براي جابجايي سريع در هر جهت و لنزهاي قابل تنظيم با تمركز اپتيكال براي بهترين تصويربرداري استفاده مي‌كنند. امكانات پيشرفته‌تري نيز در برخي مدل‌ها وجود دارد، از جمله قابليت پيگيري هوشمند كه به دوربين اين امكان را مي‌دهد تا به‌صورت خودكار اشياء را تشخيص داده و دنبال كند. با اين ويژگي‌ها و قابليت‌هاي پيشرفته، دوربين اسپيد دام به عنوان يك راه‌حل كارآمد براي نظارت در فضاهاي گسترده، امنيتي و مديريتي شناخته مي‌شود.

دوربين بيبي كم شيائومي

دوربين بيبي‌كم شيائومي يك دوربين كوچك و قابل حمل است كه اصطلاحاً به عنوان "بيبي‌كم" شناخته مي‌شود. اين دستگاه‌ها معمولاً براي نظارت بر كودكان يا حيوانات خانگي به‌كار مي‌روند و امكان مشاهده تصاوير در زمان واقعي از راه دور را فراهم مي‌كنند. دوربين بيبي‌كم شيائومي داراي ويژگي‌هايي مانند ديد در شب با استفاده از LEDهاي مادون قرمز، ضبط ويدئو با كيفيت بالا، ديد گسترده،  پخش صداي دوطرفه (ميكروفن و بلندگو داخلي) و حتي قابليت چرخش به صورت افقي و عمودي باشد. اين گونه دوربين‌ها معمولاً از طريق اپليكيشن‌هاي موبايل يا نرم‌افزارهاي ويژه تنظيم و كنترل مي‌شوند، كه به كاربران اين امكان را مي‌دهد تا به راحتي تصاوير و ويدئوهاي دوربين را ببينند و با محيط مورد نظر خود ارتباط برقرار كنند.

دوربين بالت شيائومي

از دوربين بالت شيائومي بيشتر براي محيط هاي باز مانند فضاي بيرون از خانه استفاده مي شود چرا كه داراي ساختاري است كه در مقابل شرايط محيطي اعم از باد و باران مقاوم است. دوربين بالت شيائومي را مي‌توان با استفاده از نرم افزار با گوشي موبايل كنترل كرد و تصاوير دريافتي آن را مشاهده نمود چرا كه اين دوربين از دسته دوربين هاي تحت شبكه است. در برخي از مدل هاي دوربين مداربسته بالت شيائومي، قابلتي نهفته است كه مي توان از راه دور چرخش دلخواه را در دوربين ايجاد كرد و به زاويه ديد مورد نظر رسيد.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۵۵:۵۰ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی