cctvno
cctvno

كمپاني شيائومي و انواع دوربين مداربسته امنيتي آن

 

كمپاني شيائومي يك شركت چيني فعال در زمينه توليد گوشي هاي موبايل، لپ تاپ، دوربين هاي مداربسته، لوازم خانگي هوشمند و محصولات الكترونيكي متنوع ديگر است. اين شركت تاسيس شده در سال 2010 و به سرعت به يكي از بزرگترين شركت‌هاي فناوري جهان تبديل شده است. دوربين‌هاي مدار بسته شيائومي از طراحي زيبا، كيفيت تصوير بالا، و قيمت مناسب برخوردار هستند. انواع مختلفي از دوربين‌هاي مداربسته شيائومي شامل دوربين‌هاي داخلي و خارجي، دوربين‌هاي مداربسته بي‌سيم و دوربين‌هاي مداربسته پانوراما مي‌شود. اين دوربين‌ها از قابليت‌هايي مانند ديد در شب، ضد‌آب بودن، قابليت اتصال به اينترنت و دسترسي از راه دور و امكان ضبط و ذخيره تصاوير برخوردارند. در ضمن، شركت شيائومي اخيراً مجموعه‌اي از دوربين‌هاي مداربسته هوشمند را با نام برند "Xiaomi Mi Smart" معرفي كرده است، كه از قابليت‌هاي هوشمندي مانند تشخيص حركت، تشخيص صدا، و قابليت‌هاي هوش مصنوعي پيشرفته برخوردار است.

 

معرفي دوربين بيبي كم شيائومي

 

دوربين بيبي كم شيائومي يك دوربين مداربسته هوشمند است كه براي نظارت و مراقبت از كودكان و نوزادان طراحي شده است. اين دوربين داراي قابليت‌ هايي مانند ديد در شب، صدا گيري، زاويه ديد 360 درجه‌اي و اتصال به اينترنت است. همچنين دوربين بيبي كم شيائومي با استفاده از اپليكيشن مخصوص خود، به والدين اين امكان را مي دهد تا از راه دور به تصوير دوربين دسترسي پيدا كنند و از فعاليت هاي كودكان خود زماني كه نياز به حضور شخصي ندارند، آگاه شوند. اين دوربين با ديد در شب يا Night Vision و قابليت گرفتن تصاوير با كيفيت بالا مي‌تواند به والدين آرامش بدهد و از جايي كه در حالت مطلع نيستند هميشه آگاه شوند.

 

معرفي دوربين بالت شيائومي

 

دوربين بالت شيائومي يكي از دوربين‌هاي مداربسته با كيفيت بالا و ويژگي‌هاي فراوان است. اين دوربين‌ها براي استفاده در محيط‌هاي داخلي و خارجي مناسب است و قابليت‌هايي مانند ديد در شب، ضد‌آب بودن، قابليت اتصال به اينترنت و دسترسي از راه دور را دارا مي‌باشد. اين دوربين‌ها كيفيت تصوير بالا و سيستم هاي هوشمند براي تشخيص حركت و صدا دارند. همچنين مدل هاي برخي از اين دوربين‌ها داراي زاويه ديد 360 درجه مي‌باشند كه امكان نظارت بر تمامي زواياي يك فضا را به كاربران مي‌دهد. در ضمن، شيائومي به دليل استفاده از فناوري‌هاي پيشرفته و ارائه قيمت مناسب، به يكي از محبوب ترين برندهاي دوربين مداربسته در جهان تبديل شده است.

 

 

معرفي دوربين خودرو شيائومي

 

دوربين خودرو برند شيائومي يكي از محصولات محبوب اين شركت است كه با نام Xiaomi Mi Dash Cam يا به عنوان دوربين خودرو شيائومي شناخته مي‌شود. اين دوربين خودرو طراحي زيبا و كم‌ حجمي دارد و به راحتي روي شيشه جلوي خودرو مي‌توانيد آن را نصب كنيد. اين دوربين با ديد در شب، كيفيت ضبط ويديويي با وضوح 1080p، لنز گسترده با زاويه ديد 140 درجه و سنسور حركت براي ضبط خودكار در صورت شناخت تصادف، از ويژگي‌هاي آن مي‌باشد. همچنين، اين دوربين داراي پورت microSD براي ذخيره سازي فيلم‌ها و يك نمايشگر LCD است. از طريق اپليكيشن مخصوص خود شيائومي كه براي اندرويد و iOS در دسترس است، مي‌توانيد به راحتي تنظيمات دوربين را مديريت كنيد و ويديوها را مشاهده يا به اشتراك بگذاريد. با استفاده از اين دوربين خودرو مي‌توانيد ويديوهايي از سفرهاي خود ضبط كنيد و در صورت وقوع حوادث، اطلاعات مفيدي را براي شما فراهم كند.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۱۶:۰۵ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی