cctvno
cctvno

تنوع ديد در شب دوربين داهوا

دوربين‌ هاي شب داهوا داراي تنوع ديد بسيار بالايي هستند كه اين ويژگي به آن‌ها امكان مي‌ دهد تا در شرايط نور كم و شبانه ‌روز عملكرد عالي از خود نشان دهند. اين دوربين‌ ها از تكنولوژي‌ هاي پيشرفته و سنسورهاي حساس به نور برخوردار هستند كه مي ‌توانند تصاوير با كيفيت و واضح حتي در شرايط نور كم ضبط كنند.

تنوع ديد در دوربين‌ هاي شب داهوا به بررسي عواملي مانند فاصله ديد، زاويه ديد و رزولوشن تصوير مربوط است. اين دوربين ‌ها اغلب داراي قابليت تنظيم زاويه ديد و بزرگنمايي ديجيتالي هستند كه اين امكان را فراهم مي‌ كنند كه در شرايط مختلف، نظير فضاي باز يا فضاي بسته، عملكرد بهتري از خود نشان دهند.

به طور كلي، تنوع ديد بالا در دوربين‌ هاي شب داهوا، اين امكان را فراهم مي ‌كند كه در شرايط نور كم و محيط‌ هاي تاريك، تصاوير با كيفيت و واضحي ضبط و منتقل شوند.

 

تكنولوژي مادون قرمز در دوربين مداربسته داهوا

دوربين‌هاي مداربسته داهوا با تكنولوژي مادون قرمز امكان ديد در شب را فراهم مي‌ كنند. اين تكنولوژي از امواج مادون قرمز براي توليد تصاوير در شرايط نور كم و شبانه استفاده مي‌ كند. اين ويژگي به دوربين‌ ها امكان مشاهده تصاوير با روشنايي كم و ديد در شب را مي ‌دهد و از آنها براي مانيتور كردن محيط‌ هاي تاريك و نظارت در شب استفاده مي ‌شود.

تكنولوژي استارلايت دوربين داهوا

تكنولوژي استارلايت در دوربين‌ هاي مداربسته داهوا يك فناوري نورپردازي است كه بهبود قابليت ديد در شب و شرايط نور كم را فراهم مي‌ كند. اين فناوري از يك سيستم نورپردازي با كارايي بالا استفاده مي‌ كند تا در شرايط كم ‌نوري تصاوير با وضوح بالا توليد شود. به عنوان مثال، تكنولوژي استارلايت در دوربين‌ هاي مداربسته داهوا مي‌تواند در شب، اجسام و اشياء را به صورت واضح و با وضوح بالا نشان دهد حتي در شرايط نور كم.

اين تكنولوژي به دوربين‌هاي مداربسته داهوا امكان ارائه تصاوير با كيفيت بالا در شرايط نور كم و شبانه را مي ‌دهد و در افزايش امنيت و نظارت در شرايط نور كم و تاريك كمك مي‌كند.

دوربين‌هاي تحت شبكه داهوا نيز از تكنولوژي استارلايت بهره مي‌برند، تا در شرايط نور كم و شبانه تصاوير و ويديوها با كيفيت بالا توليد شوند. تكنولوژي استارلايت داهوا در دوربين‌هاي تحت شبكه داهوا باعث بهبود كيفيت تصاوير و ويديوها در شرايط نور كم و شبانه مي ‌شود و از آن براي افزايش امنيت و نظارت در شرايط نور كم استفاده مي‌ شود.

همچنين، دوربين‌ هاي آنالوگ داهوا معمولاً از تكنولوژي مادون قرمز نيز استفاده مي ‌كنند. اين تكنولوژي براي توليد تصاوير در شرايط نور كم و شبانه بكار مي ‌رود و به دوربين ‌ها امكان نظارت و ضبط تصاوير در شب و در شرايط نور كم را مي ‌دهد.

 

بنابراين، دوربين‌هاي آنالوگ داهوا مي‌توانند از هر دو تكنولوژي استارلايت و مادون قرمز براي بهبود كيفيت تصاوير و ويديوها در شرايط نور كم و شبانه استفاده كنند.

 

براي خريد عمده دوربين مداربسته، مي‌توانيد به فروشندگان عمده‌ فروش دوربين‌هاي مداربسته مراجعه كرده يا از طريق اينترنت تماس بگيريد. 

 

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۴۸:۰۰ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی