cctvno
cctvno

دوربين مداربسته شيائومي (Xiaomi) يك دوربين مداربسته با كيفيت از شركت توليد كننده تكنولوژي سيستم‌هاي الكترونيكي چيني است. شيائومي كه بيشتر به عنوان يك شركت توليد كننده تلفن همراه شناخته مي‌شود، در چندين زمينه ديگر نيز محصولات توليد كرده است، از جمله دوربين‌هاي مداربسته.

دوربين‌هاي مداربسته شيائومي، اغلب داراي ويژگي‌هايي همچون رزولوشن بالا، ضبط تصاوير با كيفيت بالا، قابليت اتصال به شبكه‌هاي بي‌سيم Wi-Fi و بلوتوث، استفاده از فناوري هوش مصنوعي براي تشخيص حركت، قابليت ديد در شب با استفاده از تكنولوژي IR (مادون قرمز) و قابليت ضبط صدا را دارا مي‌باشند.

همچنين، دوربين‌هاي مداربسته شيائومي معمولاً قابليت اتصال به تلفن همراه حاكم بر دسترسي به تصاوير در زمان واقعي را دارند. با استفاده از نرم‌افزارهاي مختلف موجود براي گوشي‌هاي هوشمند شيائومي، مي‌توانيد به راحتي تصاوير ضبط شده را مشاهده و كنترل كنيد.

مهم است كه به انتخاب مدل مناسب و اصالت محصولات شيائومي توجه كنيد و از فروشنده‌هاي معتبر و مطمئن خريد كنيد تا از كيفيت عالي و پشتيباني مناسب برخوردار باشيد.


شيائومي (Xiaomi) نيز در زمينه توليد دوربين‌هاي خودرو فعاليت مي‌كند. دوربين‌هاي خودرو شيائومي معمولاً داراي ويژگي‌هايي همچون ضبط ويديو با كيفيت بالا، ضبط صدا، لنزهاي وسيع با زاويه ديد بزرگ، صفحه نمايش لمسي، قابليت ضبط در شب با استفاده از تكنولوژي IR و باتري داخلي قابل شارژ هستند.

دوربين‌ خودرو شيائومي از طريق پايه‌هاي نصب قابل تنظيم در داخل خودرو قرار مي‌گيرند و معمولاً به صورت خودكار با روشن شدن خودرو فعال مي‌شوند و ضبط ويديو را شروع مي‌كنند. اين دوربين‌ها معمولاً از كارت حافظه براي ذخيره ويديوهاي ضبط شده استفاده مي‌كنند.

بعضي از دوربين‌هاي خودرو شيائومي همچنين از قابليت‌هايي مانند ضبط براي پاركينگ، شناسايي حركت و قابليتهاي هشداردهنده مانند اعلام بازشدن درب خودرو و حسگرهاي تصادف استفاده مي‌كنند.

به عنوان هميشه، مهم است كه از توزيع‌كنندگان و فروشندگان مطمئن و اصلي خريد كنيد تا از اصالت محصول و كيفيت عالي آن اطمينان حاصل كنيد.

دوربين بيبي كم شيائومي (Xiaomi) يك دوربين با كيفيت براي نظارت بر نوزادان و كودكان است. اين دوربين‌ها اغلب به عنوان دوربين بيبي يا دوربين نظارت بر اطفال شناخته مي‌شوند. آن‌ها از طريق اتصال به شبكه‌هاي بي‌سيم Wi-Fi امكان مشاهده و كنترل نوزاد يا كودك را به صورت زنده از طريق تلفن همراه يا تبلت فراهم مي‌كنند.

دوربين بيبي كم شيائومي ممكن است داراي ويژگي‌هايي مانند:

1. ديد در شب: با استفاده از تكنولوژي IR، اين دوربين‌ها قابليت ضبط تصاوير با كيفيت در شب را دارند.

2. ضبط صدا: برخي از دوربين‌هاي بيبي كم شيائومي از ميكروفن داخلي براي ضبط صدا استفاده مي‌كنند، كه اجازه مي‌دهد تا صداي نوزاد يا كودك را همراه با تصاوير ضبط كنيد.

3. گزينه هشدارها و اعلان‌ها: برخي از دوربين‌هاي بيبي كم شيائومي قابليت هشدارها و اعلان‌ها را دارند، مانند هشدار در صورت حركت نوزاد يا صداهاي بالا در اطراف.

4. ديد زنده و ذخيره‌سازي: با اتصال دوربين بيبي كم به اينترنت، مي‌توانيد به صورت زنده تصاوير را مشاهده و ذخيره كنيد تا بعداً بررسي كنيد.

دوربين بيبي كم شيائومي را مي‌توان در فروشگاه‌هاي آنلاين يا فروشگاه‌هاي معتبر الكترونيك پيدا كرد. قبل از خريد، اطمينان حاصل كنيد كه از منبع معتبري خريد مي‌كنيد تا مطمئن شويد كه دوربين اصلي و با كيفيت است.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۲۷:۵۲ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی