cctvno
cctvno

دزدگير اماكن و  دوربين مداربسته هاي امنيتي

دوربين هاي امنيتي و دزدگير هاي اماكن مدت زيادي است كه به تامين امنيت اماكن مهم و كليدي كمك مي كنند با بالاتر رفتن دقت اين وسايل امنيتي شاهد بالاتر رفتن امنيت و كاهش ميزان جرم و جنايت شده ايم.

دوربين مداربسته هاي امروزي با تصوير برداري جزئيات زياد مي توانند به ثبت دقيق وقايع بپردازند در ادامه نمونه اي از اين دوربين هاي مداربسته و دزدگير هاي اماكن و نحوه عملكرد آن ها را بررسي خواهيم كرد.

 

عملكرد دوربين مداربسته

سيستم هاي نظارت تصويري بر اساس گرفتن مجموعه اي از تصاوير و نمايش آنها به صورت ويدئوي بلادرنگ كار مي كنند. دو نوع از سيستم هاي نظارت تصويري سيستم هاي سيمي و بي سيم هستند. سيستم بي سيم بر روي مفهوم اتصال به يك نقطه سيگنال كار مي كند و به شما ديد 24/7 را مي دهد.

اين سيستم ها از نظر امنيت، صرفه جويي در هزينه، قابل حمل بودن و در دسترس بودن بهترين هستند. بنابراين، هنگامي كه در حال خريد يك سيستم دفاع هوايي هستيد، به سراغ سيستم هايي برويد كه براي حل مشكلات امنيتي شما طراحي شده اند و مي توانند سال ها دوام بياورند.

سيستم دوربين مدار بسته يك سيستم ويدئويي است كه با قرار دادن دوربين هاي ويدئويي به راحتي در يك منطقه خاص، نظارت و پخش تصوير را در زمان واقعي فراهم مي كند. دوربين هاي مداربسته با ارائه جريان ثابتي از تصاوير كار مي كنند كه از طريق كابل يا هوا به صفحه نمايش منتقل مي شوند كه در آن توالي تصوير به صورت فرمت ويديويي ارائه مي شود.

نظارت تصويري بر اساس همان اصل هر دستگاه بي سيم ديگر كار مي كند. آنها با استفاده از سيم وصل نمي شوند، اما از يك سيگنال كوتاه براي اتصال به هاب يا دستگاه استفاده مي كنند. دوربين بي سيم براي ضبط و گرفتن تصاوير بايد سيگنال متصل به شبكه شما را حفظ كند، كه سپس به يك گيرنده متصل به يك دستگاه امنيتي جاسازي شده يا از طريق فضاي ذخيره سازي ابري ارسال مي شود و دسترسي 24/7 را براي شما فراهم مي كند. شما هستيد

 

عملكرد دزدگير اماكن

دزدگير منزل يك سيستم امنيتي و نظارتي است كه براي جلوگيري از ورود سارقان و گزارش سرقت در اماكن صنعتي، تجاري، صنعتي و مسكوني استفاده مي شود. اين سيستم هر زمان كه حريم خصوصي نقض شود يا قفل ها شكسته شود، سرقت را از طريق آژير و هشدارهاي امنيتي اعلام مي كند. در ميان انواع ديگر دزدگير، دزدگير منزل به ويژه در ساختمان هاي مسكوني، مراكز مطالعه، ادارات و مغازه ها به خوبي كار مي كند. اين سيستم ها مي توانند شامل سيستم هاي اعلام حريق و دوربين هاي مداربسته باشند كه برخي از آنها امكان نصب درب منزل و اتصال به منبع برق را دارند. علاوه بر اين درب هاي ضد لرزش علاوه بر كشف جرايم مي توانند با فعال سازي جريان هاي الكتريكي از ارتكاب جرم سارقان جلوگيري كنند. اين تنوع و انعطاف در طراحي سيستم مانع، امكان استفاده از هر نوع را فراهم مي كند.

يكي از موارد بسيار مهم نصب دستگاه هاي مانند دزدگير اماكن فورنت  است كه بايد در جايي باشد كه سارق پس از ورود به آن به راحتي نتواند به آن دسترسي داشته باشد و زمان زيادي را صرف پيدا كردن و تخريب آن كند. در نهايت، نتايج جستجوي پس از حمله مي تواند بر ترس دزد از فرار تأثير بگذارد. يكي از اين نمونه ها اين است كه وقتي دزد وارد مي شود، زنگ هشدار به صدا در مي آيد، اما در همان زمان زنگ هشدار به صدا در مي آيد، تماس گيرنده با صاحب خانه و پليس تماس مي گيرد. استفاده از دو آژير، يكي بيرون از خانه و ديگري در داخل، سارق را مي ترساند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۵۵:۱۸ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی