cctvno
cctvno

دوربين شيايومي

دوربين شيائومي با ورود به بازار نظر بسياري از افراد را جلب كرد و به سرعت تبديل به پرفروش ترين دوربين مداربسته هاي داخل بازار شد. دوربين شيايومي با  تكنولوژي تحت شبكه ساخته شده است و به طور عمومي يك دوربين مداربسته مدرن به حساب مي ايد . دوربين شيايومي با داشتن ويژگي هاي از قبيل كيفت ساخت بالا، كاربرد و كيفيت تصوير عالي طرفدارن زيادي دارد شيايومي بار ديگر اعتبار شود را در بازار سيستم هاي امنيتي به دست آورده و خود را اثبات كرده است.

دوربين مداربسته شيايومي تعداد زيادي از رقيبان را پشت سر گذاشته و مخصوصا در دو محصول دوربين بيبي كم شيايومي و دوربين خودرو شيايومي بسيار معروف شده است. در ادامه اين دو مدل دوربين مداربسته شيايومي را بيشتر توضيح خواهيم داد.

 

دوربين بي‌بي كم شيايومي

اين دوربين بيبي كم شيائومي داراي ويژگي هاي منحصر به فردي است كه به شما امكان كنترل و مديريت محيط را مي دهد. با استفاده از اين دستگاه مي توانيد تا 335 درجه در صفحه افقي و 90 درجه در صفحه افقي بچرخانيد و به شما اين امكان را مي دهد كه بدون نياز به دوربين هاي متعدد، تمام نقاط را با يك دوربين پوشش دهيد. با استفاده از اپليكيشن دوربين بيبي كم شيائومي ، مي توانيد به راحتي زاويه لنز دوربين بيبي كم شيائومي را تغيير دهيد و از هر كجاي دنيا محيط اطراف خود را دريافت كنيد. مي توانيد به صفحه فروشگاه دوربين بيبي كم شيائومي مراجعه كنيد.

دوربين بيبي كم شيائومي داراي ميكروفون و ميكروفون داخلي است كه به شما امكان ضبط صداها و تصاوير محيطي و پخش زنده را مي دهد. همچنين مي توانيد از هر جاي دنيا به دستگاه متصل شويد و با استفاده از نرم افزار به صداي خود در محيط گوش دهيد و تمامي اطلاعات صوتي از حافظه روي دستگاه ذخيره مي شود.

رديابي هدف نيز يكي از ويژگي هاي عالي اين دوربين است. با اين قابليت مي توانيد بدون نياز به نصب دوربين بيبي كم شيائومي اضافي، حركات افراد را رديابي كرده و در مكان هاي مختلف بر حركات آنها نظارت كنيد.

 

دوربين خودرو شيايومي

دوربين خودرو شيائومي يكي از دستگاه هاي امنيتي و مانيتورينگ خودروها، از سري دوربين هاي مداربسته شيائومي مي باشد. صاحبان خودرو براي ايمن سازي خودروهاي خود دوربين هاي خودروهاي شيائومي را خريداري مي كنند. استفاده از وسايلي مانند قفل فرمان، قفل پدال و پارك خودرو در فضاي بسته تضميني براي ايمني خودرو نخواهد بود، اما داشتن دوربين خودرو شيائومي آرامش ديگري را براي راننده به ارمغان مي آورد. آمارها نشان مي دهد كه احساس آرامش و امنيت باعث مي شود مردم دوربين هاي خودروهاي شيائومي و ساير دوربين هاي مداربسته را بپذيرند. دوربين رويداد شيائومي مي تواند تمام فعاليت ها را ضبط كند، چه ماشين در حال رانندگي باشد، چه پارك شده و چه خاموش. دوربين خودرو شيائومي تنها براي ثبت تصادفات نيست، بلكه قابليت نظارت بر راننده و رانندگي حس ايمني را افزايش مي دهد. دوربين خودروي شيائومي در مواقع اضطراري مستندات را ارائه مي‌كند، تعداد سرقت‌ها را كاهش مي‌دهد، يادآوري‌ها را ثبت مي‌كند و به راننده اين امكان را مي‌دهد تا با خيال راحت از خودروي خود در هر مكاني استفاده كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۰۲:۲۳ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی