cctvno
cctvno

راهنماي خريد دوربين مداربسته داهوا

با توجه به اينكه مردم نسبت به نظارت بر خانه هاي خود و ايمن نگه داشتن آن جدي تر شده اند، راهنماي خريد دوربين مداربسته داهوا را به نگارش دراورده ايم تا قبل از انتخاب سيستم امنيتي آن را بررسي كنيد. انتخاب و خريد دوربين مداربسته داهوا با توجه به تنوع بالا و گستردگي مدل هاي آن كمي سخت به نظر مي رسد، زيرا موارد زيادي وجود دارد كه بايد هنگام خريد دوربين مداربسته داهوا در نظر داشته باشيد.

قبل از خريد دوربين مداربسته داهوا چك ليست زير را در نظر داشته باشيد تا با آگاهي بيشتري سيستم امنيتي خود را انتخاب كنيد.

1.     كيفيت تصوير دوربين مداربسته داهوا

بدون شك هر چه رزولوشن دوربين بالاتر باشد، كيفيت فيلم برداري هم بالاتر خواهد بود؛ در نتيجه جزئيات بيشتري از تصوير را خواهيد داشت. اما نكته اساسي در خريد دوربين مداربسته داهوا انتخاب رزولوشن متناسب با نياز شما خواهد بود.

دوربين مداربسته داهوا با رزولشن بالاتر اگرچه وضوح تصويري بسيار عالي در اختيارتان مي گذارد اما فضاي ذخيره سازي زيادي مصرف مي كند. علاوه بر اينكه كيفيت تصوير قيمت دوربين داهوا را چندين برابر مي كند، هزينه هاي ذخيره سازي نيز به دنبال آن چند برابر خواهند شد.

براي مثال براي خانه و مناطق مسكوني يك سيستم امنيتي  با كيفيت تصوير معمولي مناسب مي باشد؛ براي خريد دوربين مداربسته داهوا بهتر است با كارشناسان اين حوزه مشورت كنيد تا كيفيت لازم مورد نياز را به شما پيشنهاد دهند.

 

2.     دوربين مداربسته داهوا با سيم يا بي سيم؟

يكي از انتخاب ها هنگام خريد دوربين مداربسته داهوا بي سيم يا سيمي بودن آن است. دوربين تحت شبكه داهوا يا همان دوربين بي سيم اگرچه از فناوري جديدتر و قابلييت هاي بيشتري برخوردار است قيمت بالاتري دارد. دوربين هاي سيمي داهوا معمولا ارزان تر  و قابل اعتماد تر هستند. خريد دوربين مداربسته داهوا سيمي براي پروژه هاي بزرگ پيشنهاد مي شود چرا كه علاوه بر مقرون به صرفه بودن اتصال بهتري دارند.

قبل از خريد دوربين مداربسته داهوا بي سيم در نظر داشته باشيد كه به واي فاي يا اتصال اينترنت قابل اعتماد نياز داريد؛ اتصال دوربين مداربسته داهوا به اينترنت اين امكان را در اختيار شما خواهد گذاشت كه از راه دور تصاوير را به صورت لايو و زنده تماشا كنيد و همچين به صورت فعال هشدارهاي اعلان خطر را دريافت كنيد.

 

 

3.     بررسي كنيد دوربين ضد آب است يا خير

بيشتر دوربين مدابسته هاي داهوا از استاندارد IP67 برخوردار هستند، با اين حال بهتر است اطمينان داشته باشيد كه دوربيني ضد آب خريداري مي كنيد.

اين احتمال وجود دارد كه در آينده دوربين را خارج از منزل نصب كنيد به همين علت خريد دوربين مداربسته داهوا ضد آب را در اولويت قرار دهيد.

 

4.     گارانتي دوربين مداربسته را بررسي كنيد

افراد زيادي به دليل محبوبيت دوربين مداربسته داهوا آن را در بازار سيستم هاي امنيتي به فروش مي رسانند. اما خريد دوربين مداربسته داهوا از نمايندگي با گارانتي معتبر بايد يكي از اولويت هاي خريد شما باشد.

داهوا 24 ماه گارانتي براي محصولات خود در نظر گرفته است؛ بعضي از افراد دوربين داهوا را با گارانتي كمتر از 24 ماه يا بدون گارانتي به فروش مي رسانند؛ به همين دليل لازم است هنگام خريد اهميت اين موضوع را در اولويت قرار دهيد.

 

 

5.     سنسور حركت و صدا را بررسي كنيد

ضبط صدا و تصوير به صورت همزمان اهميت بالاي دارد كه بر هيچكس پوشيده نيست؛ بنابراين هنگام خريد دوربين مداربسته داهوا دقت كنيد كه دوربين داراي ورودي و خروجي صدا باشد.

دوربين هاي كه داراي حسگر هاي حركتي هستند مي توانند هر گونه حركت ناخواسته اي رابه صورت هشدار به گوشي موبايل شما ارسال كنند؛ همچنين دوربين مداربسته داهوا با داشتن اين قابلييت حجم بسياري از فضاي هارد را بهينه سازي مي كند. بنابراين اگرچه خريد دوربين مداربسته داهوا با  حسگر هاي حركت و صدا هزينه بيشتري دارد، اما لازم است اين هزينه را بپردازيد.

 

6.     تعداد دوربين مداربسته لازم را در نظر بگيريد

قبل از خريد دوربين مداربسته داهوا مشخص كنيد چه تعداد دوربين براي پوشش دهي تمام زوايا لازم داريد. نصب و كابل كشي در دوربين مداربسته هاي آنالوگ داهوا كاري دشوار است بنابراين قبل از نصب دوربين هاي مداربسته نقاط را مشخص و تعداد درست آن را تخمين بزنيد.

از طرفي خريد دوربين مداربسته داهوا تحت شبكه اين امكان را در اختيارتان خواهد گذاشت كه دوربين هاي را به راحتي جا به جا كنيد و زاويه ديد را تغيير دهيد.

پيشنهاد خريد دوربين مداربسته داهوا

با توجه و در نظر گرفتن  چك ليست بالا مي توانيد انتخاب درست تري را در خريد دوربين مداربسته داهوا داشته باشيد. در ادامه دو مدل از بهترين و كاربردي ترين دوربين هاي داهوا را توضيح مي دهيم كه مي توانيد هنگام خريد آن ها را در نظر داشته باشيد.

 

دوربين 2431TP-ZS-S2

دوربين داهوا IPC-HFW2431TP-ZS-S2 يكي از دوربين مداربسته هاي تحت شبكه است كه با استفاده از اينترنت كار مي كند. تصاوير اين مدل را مي توانيد در هر لحظه از طريق گوشي موبايل خود چك كنيد. اين دوربين بالت داهوا بيشتر براي نصب در فضا هاي خارجي مناسب است و بر روي ديوار نصب مي شود.

 دوربين  2431TP-ZS-S2در مقابل باران و برف مقاوم شده و كاملا براي استفاده در خارج خانه طراحي و ساخته شده است.

دوربين HFW2431TP-ZS-S2 با توجه به كيفيت تصوير 4 مگاپيكسلي و ارائه وضوح بالا قيمت مقرون به صرفه اي نسبت به هم رده هاي خود دارد.  يكي از نكات مهم در خريد دوربين مداربسته داهوا ديد در شب آن است چرا كه ضبط تصاوير در شب با اهميت تر از روز خواهد بود. دوربين 2431TP-ZS-S2 با برد 60 متر در شب ميدان ديد مناسبي را در اختيار صاحب دوربين مداربسته قرار مي دهد.

دوربين IPC-HFW2431TP-ZS-S2 به طور كلي امتياز خوبي را ميان هم رده هاي خود دارد و يكي از پر فروش ترين دوربين مداربسته هاي داهوا است.

 

 

دوربين 1509TLMP-A-LED

دوربين داهوا مدل 1509TLMP-A-LED يك دوربين مداربسته آنالوگ با اتصال كابلي است. دوربين DH-HAC-HFW1509TLMP-A-LED از نظر كيفيت و قيمت و كارايي نظر بسياري از كاربران را به خود جلب كرده است.

كيفيت 5 مگاپيكسلي وضوح  تصوير بالا با جزئيات زيادي را در اختيار صاحب دوربين قرار داده است. شكل ظاهري دوربين 1509TLMP-A-LED بالت بوده و با داشتن استاندارد IP67 قابل استفاده در فضا هاي خارجي مي باشد.

وجود ميكروفن در مدل 1509TLMP-A-LED باعث ضبط صدا و تصوير به صورت هم زمان شده است. تصوير برداري DH-HAC-HFW1509TLMP-A-LED در شب تا فاصله 40 متر و با استفاده از نور LED انجام مي شود كه خروجي تصاوير در شب را رنگي مي كند.

 

منبع مقاله : راهنماي خريد دوربين مداربسته داهوا

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۱۸:۳۵ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی