cctvno
cctvno

راهنماي خريد دوربين مداربسته متناسب با رزولوشن
امروزه براي خريد دوربين مداربسته و سيستم هاي امنيتي متقاضيان زيادي وجود دارد كه مي خواهند مجهز به سيستم امنيتي هوشمند شوند چرا كه وجود دوربين مداربسته و نصب آن در اماكن باعث شده آمار و جرم و جنايت به طرز چشمگيري كاهش پيدا كند.

دوربين مداربسته هاي هوشمند براي كسب و كار و اماكن عمومي و حساس يك زنگ خطر نجات دهنده است چرا كه با وجود آن ني توان به موقع از مواردي كه بايد در لحظه به آن رسيدگي شود اطلاع پيدا كرد. با اين وجود علاوه بر مستند ساز جرائم به صورت لايو و زنده تصاوير را مشاهده و متناسب با آن واكنش نشان مي دهيد.

خريد دوربين مداربسته ساده و كلاسيك كافيست تا خانه اي امن داشته باشيد براي امن نگه داشتن خانه مي توانيد يك دوربين داهوا 2 مگاپيكسل با تكنولوژي آنالوگ تهيه كنيد تا  آرامش خاطراتان چندين برابر شود.

در ادامه دوربين داهوا 2 مگاپيكسل پيشنهادي را بيشتر توضيح خواهيم داد تا با قابليت هاي آن بيشتر آشنا شويد.

 

دوربين داهوا 2 مگاپيكسل انواع مختلفي دارد تا براي همه افراد مناسب باشد .براي مثال دوربين داهوا 2 مگاپيكسل  در انواع شكل ظاهري دام، بالت، اسپيد دام وجود دارد كه مي توانيد به با توجه به مكان نصب آن را انتخاب كنيد.

دوربين داهوا 2 مگاپيكسل با شكل ظاهري بالت روي ديوار و بيشتر براي فضاي باز استفاده مي شود. همچنين دوربين دام را روي سقف و در فضاي بسته استفاده مي كنند.

يكي ديگر از دوربين مداربسته ها اسپيدام داهوا است كه اين موتور گران تر بود و با استفاده از موتور قابليت چرخش دارند.

اين چرخش به صورتي دستي امكان پذير شده تا در هر مكاني با استفاده از موبايل دوربين را در زواياي مختلف بچرخانيد.

شما مي توانيد بدون كمك كارشناسان دوربين مداربسته دوربين هاي داهوا 2 مگاپيكسل را تشخيص دهيد كافيت با نگاهي به پارت نامبر دوربين عدد دوم آن را چك كنيد و متوجه اين دست از دوربين هاي مداربسته شويد .

يكي ار موارد مهم در انتخاب دوربين داهوا 2 مگاپيكسل ديد در شب آن هاست. ثبت تصاوير دوربين مداربسته در شب اهميتي بيشتري دارد به همين دليل انتخاب درست ديد در شب مي تواند بستري كمك كننده باشد.

دوربين مداربسته با سنسور مادون قرمز يكي از بهترين ديد در شب ها چرا كه با استفاده از اين قابليت تصاوير در تاريكي مطلق نيز قابل مشاهده هستند و مي توان به راحتي آن ها را مشاهده كرد. همچنين برد ديد در شب در دوربين هاي مداربسته يكي از موارد مهمي است كه با توجه به آن ميدان ديد شما در شب تنظيم مي شود.

با استفاده از ان دوربين هاي مداربسته مي توان تصاوير را 20 تا 80 متر مشاهده كرد كه فاصله 80 متري دي اين دوربين ها بسيار عالي و ويژه به حساب مي ايد.

دوربين داهوا 2 مگاپيكسل با توجه به اين مشخصات تنوع زيادي دارد كه مي توانيد با توجه به فاكتور هاي مهم ذكر شده يكي را خريداري كنيد. همچنين براي خريد دوربين مداربسته و تجهيز اماكن به سيستم امنيتي مي توانيد از چند دوربين مداربسته با رزولوشن هاي مختلف كمك بگيريد كه با با توجه به محل نصب به جزئيات تصوير بپردازد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۱۳:۰۰ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی