cctvno
cctvno

ويدئو ريكوردر داهوا در سيستم امنيتي

افرادي كه با سيستم هاي امنيتي به خصوص با دوربين مدار بسته سركار دارند به خوبي مي دانند كه فيلم ها توسط دستگاه ضبط كننده در هارد دوربين مدار بسته ذخيره مي شوند.

دوربين مدار بسته ها در فيام ها را به صورت بي سيم  و يا با استفاده از كابل به سمت دستگاه هاي ضبط كننده ارسال مي كنند.

بعضي از دوربين مدار بسته ها هستند كه بدون استفاده از ويدئو ريكورد كار مي كنند اما اين دوربين ها فياكم را در رم ذخيره كرده و فضاي ذخيره سازي محدودي دارد؛ علاوه بر اين دوربين مدار بسته هايي كه براي فضاي بزرگتر و پروژه هاي بزرگ پيشنهاد مي شود همگي داراي دستگاه ضبط كننده هستند.  براي مثال دوربين هاي الوگ داهوا با استفاده از دي وي از داهوا مي تواند مسافت 1500 متري را ساپورت كند. در ادامه بيشتر درباره اين بخش از سيستم امنيتي خواهمي دانست.

 

DVR داهوا

DVR داهوا يكي از دستگاه هايي است كه مي توان با استفاده از آن در فيلم دوربين مداربسته آنالوگ و تحت شبكه را دريافت و در هارد دوربين مداربسته ذخيره كرد.

دي وي ار داهوا در سيستم هاي انالوگ با استفاده از كابل ديتا و سيگنال ها به صورت ديجيتال درآورده و بعد از فشرده سازي به هارد مي فرستد. DVR داهوا كلاسيك در ابتدا فقط از سيستم هاي انالوگ پشتيباني مي كرد اما به مرور سيستم هاي تحت شبكه وارد بازار شدند و محبوبيت بسياري پيدا كرردند به همين خاطر DVR داهوا در ورژن جديدي وارد بازار شد كه ليست بلندي از قابلييت ها را ساپورت مي كرد؛ حتي DVR داهوا با داشتن اين ويژگي ها تغيير نام داد و نام XVR داهوا را به خود گرفت.

اين دي وي ار داهوا مشابه با ان وي ار عمل مي كرد با اين تفاوت كه مي توانست دستگاه هاي اي پي هم ساپورت كند.

در ادامه بعضي از ويژگي هاي مشترك DVR داهوا و ان وي ار داهوا را مي خوانيم. براي ديدن قيمت دي وي ار داهوا كليك كنيد.

 

NVR داهوا

NVR داهوا به صورت تخصصي براي دوربين مداربسته هاي تحت شبكه ساخته شد . ان وي ار داهوا با استفاده از كابل اترنت و ايجاد شبكه اينترنت محلي مي تواند تصاوير دوربين مداربسته در بستر اينترنت دريافت كند  و در هارد دوربين مداربسته يا در فضاي ذخيره سازي ابري ذخيره كند. اما ليست بلندي از ويژگي هاي NVR داهوا كه از ايكس وي ار ارث بري شده است موادي است كه در قالب هوش مصنوعي روي تراشه آن كار گذاري شده است. لازم به ذكر است كه براي استفاده از اين ويژگي NVR داهوا بايد آن را با يك دوربين مداربسته با همين ويژگي جفت كرد. پردازش و آناليز ديتاي ورودي با هدف تبديل ديتاي خام به خروجي معنا دار از جمله كار هاي NVR داهوا است. قابلييت هاي  تشخيص چهره، ورورد غير مجاز ، ارائه نقشه گرمايي و غيره بربسياري از NVR داهوا گذاشته شده است كه مي توان از آن ها استفاده كاربردي كرد. براي مثال ان وي ار داهوا با قابلييت ورود غير مجاز مي تواند يك خط مرزي دور اشياء يا اجسام بكشد با ورورد به تنظيمات NVR داهوا اين خط روي ديوار با گاو صنوق خود مشخص مي كنيد  و با نزديك شدن افراد به منطقه ممنوعه يا گذشتن از روي ديو.ار مي توانيد هشداري مبني بر ورود غير مجاز از ان وي ار داهوا دريافت كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۱۹:۴۱ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی