cctvno
cctvno

دوربين مداربسته انواع مدلها را دارد بعضي از اين مدل ها در شكل هاي مختلف براي نصب در اماكن مختلفي طراحي شده اند دوربين مداربسته ها جدا از اينكه مي توانند در اماكن مختلف نصب شوند تحت تكنولوژيهاي تحت شبكه و آنالوگ هستند كه با استفاده از اين موارد مي توان ليست بلندي از قابلييت ها را به صف كرد.

مخصوصا دوربين مداربسته تحت شبكه كه هوشمند بودن آن باعث شده كه قابلييت هاي زيادي به آن افزوده شود در ادام بخشي از قابلييت هاي دوربين تحت شبكه داهوا را توضيح مي دهيم و چگونگي اناليز و ذخيره آن ها در رم دوربين مداربسته را توضيح خواهيم داد.

دوربين اي پي داهوا

دوربين اي پي داهوا يكي از دوربين مداربسته داهوا هايي است كه در بستر اينترت ديتا را انتقال مي دهد دوربين اي پي داهوا با وصل شدن به شبكه اينترنت محلي كه كابل اترنت آن را ايجاد كرده است مي تواند تصاوير را به صورت ديجيتال به هارد يا رم دوربين مداربسته ارسال كند.

دوربين تحت شبكه داهوا با استفااده از قابلييت هاي كه دارد مي تواند قبل از ارسال ديتا آن را تا حد مكن فشرده سازي كند اين كار دو مزيت دارد كه بسيار قبل توجهه هستند يكي آن كه دوربين اي پي داهوا با اينكار به پهناي باند كمتري برا يانتقال ديتا احتياج دارد  و دوم اينكه براي ذخيره سازي در رم به فضاي كمتري احتياج است.

دوربين اي پي داهوا با استفاده از تراشه اي كه دارد ليست بلندي از قابليت هاي مانند تشخيص حركت، تشخيص چهره، شمارش افراد و بسياري ديگر از ويژگي ها را ساپورت مي كند. دوربين اي پي داهوا بخش اول اينكاراست و بخش دوم كه شامل آناليز ديتاي ورودي است توسط دي وي ار داهوا انجام مي شود كه در ادامه آن را مي خوانيم.

 

 

دي وي ار داهوا

دي وي ار داهوا يك از دستگاه هاي ويدئو ريكورد داهوا است كه مي تواند قبل از ذخيره ديتا در هارد آن را آناليز و پردازش كند.

لازم به ذكر است كه دي وي ار داهوا زا هر دو مدل دوربين آنالوگ و تحت شبكه پشتيباني مي كند.

در دوربين هاي آنالوگ با تبديل ديتاي انالوگ به ديجيتال ويدئو را در هارد ذخيره مي كند و در تحت شبكه بعد از دريافت ويدئو آن را پردازش ميكند. دي وي ار داهوا و دوربين مداربسته اي كه با هم استفاده مي شوند بايد هر دو داراي ويژگي هاي مشترك باشند تا بتوان از آن ها بهره برداري كرد . براي مثال دي وي ار داهوا با استفاده از قابلييت تشخيص چهره اي كه دارد مي تواند ديتاي ويدئوي را اناليز و چهره افرادرا با جزئيات در ديتا بيس آن ذخيره كند. بعد از ذخيره جزئيات چهره مي توان آن را در كل ديتاي ويدئوي جستجوي كرد و بخش هاي از ويدئوي كه شامل فرد مورد نظر مي شود را تماشا كرد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ تير ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۴۰:۰۳ ] [ cctvno ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی